Raya Ni Mesti Kahwin !

nina-iskandar-raya-ni-nak-kahwin

Raya ni mesti kahwin dengan Nina Iskandar! Ini misi yang sudah lama tertangguh, Nina dah berapa kali elak dari nak kahwin. Geng sekampung Nina atau Nana yang juga rakan serumahnya lepas raya ni nak kahwin. Nina tiba-tiba rasa lain…tercabar barangkali, Ramadhan kali ni misinya mencari cinta, mencari jodoh. Nak Kahwin!!! Tapi kenal tak dengan Nina ni, tak kenal maka tak cinta

ok ok… kepada rakan-rakan yang tahu aku dah kahwin (alamak..kedapatan… hehehe) jangan kencang. Takkanlah aku nak kahwin lagi… bini kedua? Jangan.

Redakan ketegangan yang melanda…ops, bukanlah… aku bukan nak promosi produk kuat lelaki… Tegang bang! Idea siapalah buat iklan macam tu.

KAHWIN OH KAHWIN

Ya, ini cerita tentang kahwin. Kepada adik-adik yang bakal berkahwin dan cadang-cadang mahu berkahwin kerana ikut trend atau gejolak nafsu… Cuba tanya soalan ini pada diri sendiri

“Bersediakah aku untuk berkongsi hidup dengan dia untuk sepanjang hidupku?”

Benar, kahwin bukan setakat adanya Majlis Perkahwinan terhebat dengan sepuluh persalinan, hadirnya artis-artis terkenal atau pak menteri, dulang hantaran ribu-ribu, majlis tujuh hari tujuh malam… bukan, itu bukan maksud sebenar sebuah perkahwinan. Perkahwinan merupakan satu perjalanan yang panjang hingga ke hujung nyawa.

Bersedialah untuk membina rumahtangga yang bahagia. Belajar dan ketahui hidup berumahtangga. Tanya dengan orang tua… atau cari sahaja buku-buku motivasi dan tips-tips yang boleh anda lakukan dan amalkan.

[^_^] Ebook Tips Rumahtangga <- Klik

Kenapa tidak dapatkan ebook? Harganya berpatutan dan boleh sahaja anda baca dimana-mana menggunakan telefon pintar anda… atau cetak sahaja dan hadiahkan kepada diri anda dan pasangan anda.

tips-panduan-motivasi-nasihat-rumahtangga-bakal-pengantin

Ada BONUS ! Lebih menarik lagi bersama-sama ebook yang anda beli ini anda akan mendapat 3 lagi EBook secara Percuma

[+] Koleksi Petua Dan Panduan Rumahtangga

[+] Koleksi Doa Kebahagiaan Rumahtangga

[+] Koleksi Nama-Nama Indah Cahayamata

Dapatkan segera dan jadikan impian anda untuk membina rumahtangga yang bahagia sesuatu yang realistik dan bukannya menempuh alam rumahtangga tanpa ilmu yang akhirnya menyebabkan cinta suram dan malap…

[^_^] Ebook Tips Rumahtangga <- klik

tips-panduan-motivasi-nasihat-rumahtangga-bakal-pengantin2

Nota:

Jadi tak kita kahwin Nina? hahaha


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *