EnSurvey | Jawab Soalan Dapat Duit

Jawab soalan dapat duit!

ensurvey-dapat-duit-jawab-soalan2

Nah, aku rasa inilah yang aka nmenjadi trending tak lama lagi. Ramai dah sebenarnya yang tahu. Aku pun baru tahu… hahaha..

Sekali pakcik pun pergilah cuba. Wah, hebat, konsep yang betul-betul menarik dan sebenarnya situasi menang-menang. Kenapa? Nanti pakcik cerita ya…

Sesiapa yang belum berdaftar tu boleh ke laman web mereka di : http://www.ensurvey.com/

Memang berbaloi-baloilah untuk adik-adik dan anak-anak muda tak sebaya pakcik yang rajin berada atas talian tu. Jawab soalan , sebenarnya lebih kepada soalan berbentuk tanya pendapat, ‘apa kata survey?’ aaa…lebih kurang lagu tu lah…

ensurvey-dapat-duit-jawab-soalan

Setiap hari akan ada soalan baru. Maksudnya setiap hari bolehlah jawab soalan. Jawab soalan dapat duit. Mudah! bukan soalan matematik tambahan tahap SPM pun..

Baiklah, pakcik berseru sekali lagi mendaftarlah kamu di : http://www.ensurvey.com/

hahaha… macam cerita dulu-dulu la pula.

HEBAT MEMANG HEBAT

Kenapa pakcik cakapa hebat? sebab EnSurvey ni pasti boleh sukses dan tahan lama kerana mereka juga buka ruang kepada sesiapa sahaja untuk membuat soalan masing-masing, tapi kenalah bayar. Maksudnya , kita buat soalan dan orang lain jawab.

Kelebihannya? adalah promosi secara tidak langsung kepada mana-mana pemilik perniagaan / laman sesawang yang buat soalan tu. Penjawab soalan boleh suka, kongsi dan mengenali laman sesawang serta perkhidmatan mereka. Menang-menang!

Pakcik nak cerita panjang, tapi pakcik dah penat. hahaha…

Cuma sebelum nak jawab soala yang bagi duit, tengok dulu jenis soalannya, dia bagi duit atau tak. Ada tulis di bawah setiap soalan nak dijawab tu.. contoh ‘RM0.50 poll’. Dan setiap survey yang perlu dijawab, ada juga limitnya, maksudnya, penanya survey hanya akan terhadkan kepada contoh, 250 penjawab soalan pertama akan dibayar. Jadi..kena cepat dan selalu lawat laman web mereka.

Cuba lah daftar ya… tak daftar.. tak tahu.. tak tahu.. tak dapat… :  http://www.ensurvey.com/


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *